6 Nisan 2011 Çarşamba

Kahveli Fındıklı Kurabiye

Merhaba,
evet itiraf ediyorum ben Cafe Fernandoya taktım.Takmaklada kalmadım,gıcık oluyorum.Çünkü çok enteresan tarifleri var bu bir. Tariflerin tıpatıp aynısını yapsam da görüntünün aynısını elde edemiyorum bu iki. Kısacası hem erkek hem çok güzel tarifler paylaşıyor hem de çok güzel fotoğraf çekiyor.İşte bunun için gıcık oluyorum.
Şaka bir yana Cafe Fernando'dan ne denesem çocuklarım çok beğeniyor. Mesela dün akşam yaptığım çikolatalı keki çocuklarım çok severek yediler.Fotoğraflamaya fırsat kalmadı.
Mesela benim üzerine ceviz yapıştırarak yaptığım kurabiyelerde cafe fernandodan. http://cafefernando.com/turkce/kahve-ve-findikli-kurabiye/
bu bağlantıdaki tarif. Cafe fernando kahve çekirdeği yapıştırmış ben ceviz yapıştırdım.Ama harika bir tadı ve kıvamı vardı.Yanına güzel bir bardak çay veya kahve çocuklara da birer bardak süt.Akşam yatmadan önce güzel bir alternatif.Veya okuldan döndüklerinde baştan çıkaran kokusuyla bu kurabiyelerle karşılayın ve sonra yüzlerindeki gülümsemeyi ,mutluluğu fotoğraflayın.İlkokula giderken en çok hoşuma giden şey okul dönüşü eve annemin veya ablalarımın yaptığı kek,kurabiye veya poğaça kokusuyla girmek olurdu.Bir diğer denememizde fernandonun fındıklı kurabiyesi. Görüntü farklı olsada biz tadını çok sevdik. Ben tavsiye edeyim yapıp yiyenlere afiyet olsun.
Bu arada yeni başladığım için olsa gerek kendi kendime konuşuyormuşum gibi hissediyorum.Gerçi şimdilik zaten öyle değil mi?
Not:Neden iki fotoğrafı yanyana yayınlamayı beceremiyorum.Fındıklı kurabiyenin fotoğrafını da sonra yayınlayayım.
Not2:Bu gün kızımın SBS denemesi var.Yavruma başarılar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder