30 Mart 2011 Çarşamba




Bu akşam arkadaşlarımla ve anneleri ile beraberdim.İnsana kanaatkarlığı ve mütevaziliği hatırlatan arkadaşların gerekliliğini tekrar anımsadım.Bu arkadaşlarla görüşmek insanı yeniler.Hayatın koşuşturmacası içinde savrulup giderken durup nefes almanızı sağlar bu arkadaşlarınız.İyi ki varsınız.
Misafirlerim çerkez ve abazalardan oluşuyorlardı.Çerkezleri çok seviyorum.Kibarlıkları,mesafeli ama fedakarca tutumları.Son zamanlarda çerkez arkadaş sayım arttı.Eee gelenler çerkez olunca menüde de Gubbate olmasa olmazdı.Sağolsun Nemide Hanıma rica ettim yaptı,ellerine sağlık hem misafirlerimiz hem de ben çok sevdik.
Malesef Gubbatelerin resmini çekemedim ama pastanın resmini çektim.Çileğin mevsimi gelmeye başladı çok şükür.
Çilek bana baharı mutluluğu ve huzuru anımsatıyor. Bol çilekli pastalarda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder